perjantaina, lokakuuta 22, 2004

Merkintä

Hyvää huomenta.

Minun nimeni on Marko Määttä. Minulla on vaimo, Essi, ja kaksi poikaa: Ville (6v) ja Pasi (3v). Perheeseeni kuuluu myös nelivuotias kultainen noutaja "Hopi". Meillä on siis joskus aikamoinen meno, joskus tuntuu ihan siltä, ettei ehdi mukaan. Hehheh. Asumme rivitalossa Vantaalla. Koulutukseltani olen AMK-insinööri. Olen töissä YTB Consulting Groupissa.

Noniin, ehkäpä siinä oli se tarpeellinen henkilökohtainen ote ja huumori. Toistaiseksi minulla on nyt vastuullani Sivustan päivittäminen. Haluaisin nyt esitellä YTB Consulting Groupin uuden innovaation Sivustan parantamiseksi: PowerPoint-verkkopäiväkirjoittamisen.

PowerPoint on hyvä, nykyaikainen työkalu. Suorastaan elintärkeä konsultille. (Vähän lisää huumoria, jos joku tosikko ei huomannut.) Siksipä on luonnollista, että verkkopäiväkirjoittamisen luonnollinen evoluutio on käyttää standardoituja ohjelmistoja kuten Microsoft PowerPoint. Joten tulevaisuudessa Sivustan kaikki merkinnät ovat PowerPoint-kalvoja. Tällä saadaan luotua tälle sivustolle tarpeellinen asiallinen ilme.

Aloitamme tämän sarjan esittelemällä projektisuunnitelman, jolla Sivusta nostetaan jaloilleen. Yksi PowerPoint-kalvo per päivä.

Mielestäni hyvässä verkkopäiväkirjamerkinnässä on yksi tai useampia seuraavista:

  • Hauskahko, henkilökohtainen tapahtuma

  • Mielenkiintoinen linkki (hauskat linkit on parempi lähettää sähköpostitse toimiston sisäisesti)

  • Syvällinen, kahden rivin pohdinta

  • Urheilutieto tai -tulos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti