torstaina, marraskuuta 18, 2004

Terveisiä

Sain yllätyksekseni sähköpostin Marko Määtältä, joka pyysi kopioimaan sen Sivustan lukijoille. Tässä se siis on: Markon viimeinen viesti...

From: "Marko Määttä" <markomaatta31@hotmail.com>
To: sivusta@yahoo.com
Subject: Terve
Date: Thu, 18 Nov 2004 12:27:32 +0100

Hei.

Halusin vain kertoa kaikille, että olen terve ja hyvässä kunnossa.
Olen Etelä-Italiassa Eevan ja käytetyn Kawasakini kanssa. Löysimme
pienen talon mäen etelärinteeltä, ja asumme nyt siellä. Elämä
on ihan kivaa. Olen ostanut öljyvärit ja päivisin kiertelen ympäri
maaseutua ja maalaan. Iltaisin harrastamme paljon seksiä. Se on kivaa.

Voitko, hyvä Z, laittaa tämän viestin nähtäville Sivustaan? Vaikka
se tuhosi entisen elämäni, jotkut olivat silti minulle ystävällisiä.
Haluaisin, että he tietäisivät minun olevan onnellinen nyt.

T: Marko Määttä (nyk. vapaa taiteilija)

P.S. Vaimo laittoi avioeropaperit. Se on ihan hyvä. En minä siitä
lihamurekkeesta oikeastaan pitänytkään.

_________________________________________________________________
Nopea ja hauska tapa lähettää viestejä reaaliaikaisesti - MSN
Messenger.
http://messenger.msn.fi Lataa nyt käyttöösi ilmaiseksi.

Lykkyä, Marko. En minä sinulle kaunaa kanna, vain hieman tälle siipimutteri- ja riisivanukaskonglomeraatille, joka tunnetaan nimellä "Sivusta". Kehtasivatkin pysäyttää hyvin alkaneen ryyppyputken...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti