torstaina, kesäkuuta 02, 2005

Tuoksuja ja toistoa

Minulla on yhdeksän deodoranttipurkkia, kaikki puoliksi käytettyjä ja kaikki samanlaisia. Nivean Roll-On for Men.

Ostin ensin yhden. Totta kai tarvitsin sitten toisen matkustamista varten.

Laitoin sitten kylpyhuoneestani yhden saunakassiini, kun kävin saunassa, mutta unohdin ottaa sen pois sieltä. Aamulla en enää muistanut asiaa, vaan katsoin kaapistani, ettei minulla ole enää dödöä. Joten menin kauppaan ja ostin uuden. Nyt minulla oli kolme.

Seuraavaksi vaihdoin matkalaukkua, ja totesin, ettei minulla olekaan siellä dödöä. Koska kuitenkin sitä tarvitsin, ostin uuden. Matkatavarani kuitenkin katosivat, joten tarvitsin sitten uuden dödön. Matkatavarat kuitenkin löytyivät, joten minulla oli siis kuusi purkkia, joista yksi oli kuitenkin vain kaapissa.

Kävin seuraavalla viikolla saunassa, mutta unohdin jälleen dödöpurkin saunakassiin ja hajamielisesti ostin seuraavana päivänä sitten kaupasta uuden. Seitsemän.

Seuraava tapahtumasarja oli yksinkertainen: kävin sukuloimassa, mutta unohdin ottaa pesuaineet mukaan. Joten kävin paikallisessa halpahallissa ostamassa itselleni purkin Nivean Roll-On for Meniä. En kuitenkaan jostain syystä jättänyt purkkia sinne, vaan palasin takaisin ja lisäsin ostamani purkin jo suhteellisen komeaksi kasvaneeseen kokoelmaani.

Viimeisen purkin sain, kun ystäväni osti purkillisen ko. ainetta, mutta se osoittautuikin hajustetuksi, joten hän luovutti sen minulle. Löysin loput pakkaukset kevätsiivouksen yhteydessä, joten kainaloiden baarikaapiksi muuttuneessa peilikaapissani on nyt siis yhteensä yhdeksän Nivean Roll-On for Men -pakkausta.

Pelastakaa minut joku itseltäni.

Tänä kesänä
  ei Sivusta hikoile,
    haise pahalle.
  Kaupungilla kulkee hän
    ja hänen armeijansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti