keskiviikkona, marraskuuta 23, 2005

Eläköön elämä ja yö

Hei kaikille! Mä oon Anrietta, ja mulla on oma blogi. Mä kerron siellä esmes seuraavaa:
ujea. ny saan kertoo kaikille mun niin mielenkiintosesta elämästä. hmm. no tänään ainakin olin koulussa ja myöhästyin tunnin. mutta ei se kuolemaksi ole. ja tiilikainen taas tuli jotain ineen poissaolo lapuista. kaikkea sitä joutuu kestämään.

Yhteiskuntaopin tunnilla kerrattiin ja kerrattiin. kokeeseen. oli aika hyödyllistä, nyt ei tarvii niin paljoa päntätä kokeisiin.

Seuraavaksi tais olla äikkää tai jotain sinne päin ja saatiin kokeet.9½paperissa.iha tyytyväinen olin. :D

No et minun tunnillani ainakaan saisi tuolla kielellä ysipuolosta. Kuutosen, ehkä. Jos minulla olisi hyvä päivä. Ja olisin saanut.

Moi! Mä taasen olen GauliRauski ja mäkin kirjoitan mun blogia.
En mä ole huomannutkaan, että täällä on tällainenkin juttu! Jipii! Nyt mä saan kertoa kaikille mun ihQsta ja überjännästä elämästä (ja pah).
Tänään oli aika mystinen päivä. En ole pitkiin aikoihin esittänyt miestä, mutta tänään se tuli tehtyä olkatoppauksien ja "tytön" (siis tyttöä esittävän pojan) tissinpuristuksen kera. Hahaa.
Olkaamme kaikki hilpeitä pikku veikkosia, kun vielä kerran on aikaa. Huomenna on tuomionpäivä, nimittäin KAFFE!
Ja varoitan teitä kaikkia korvatipoista. Lukekaa vielä Raamatusta Hes.23:19-20, niin saatte tietää jotain egyptiläisten miesten varustuksesta. Sinne kun pääsis. Siis Egyptiin.

Mhäh? Ei edes päätoimittaja Z höyryissään ole näin sekava. Z tosin kyllä lainaa myös Raamattua - tai siis luulee lainaavansa: oikeasti hänellä on Bilteman kataloogi. Kukaan ei vain ole uskaltanut kertoa asiasta.

Heippa! Mä taasen olen NanNa^^ ja mä luulen, että kukaan ei lue mun sepustuksia.
Juu... hah. :P tajusin tässä galleriassa käydessäni että tänne on ilmestyny tää päiväkirja-juttu. Joten siispä kirjotan ihan huvin vuoksi vaan tänne... jos tätä nyt kukaan viitsii edes katsoa (tai sitten tätä ei vaan löydetä).

Hähä. Nalkkiin jäit.

Näistä IRC-gallerian nettipäiväkirjoistahan riittää hupia koko illaksi! Eritoten pienessä tuiterissa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti